- En epic Mspvärld -

Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Vampiresister Del 2: Ute Nu

Av Coola Fjortizen03 - 25 juli 2013 13:30

Nu är äntligen Vampiresister Del 2 Ute nu!


Beskrivning: 

Efter att Fiona får reda på att hon har en tvillingsyster, flyttar hon ut. Efter det träffar hon den mystiska Emoflickan. Emoflickan pratar konsigt, och en mening får Fiona inse att hon kanske har träffat sin försvunna syster. efter att ha följt onda vägen, är det bara lilla sprutan som är kvar för att hålla Fiona Tyst!

 


Hoppas ni gillar den, Och ledsen för uruselt collage, Jobbade på den mellan 30 - 45 minuter! Men iallafall, Snälla se den ^^!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:(

Av Coola Fjortizen03 - 7 augusti 2013 13:09

Jag är så ledsen för den dåliga uppdateringen, det är svårt att kunna ta hand om 2 bloggar med yanke på att jag har spenderat på de flesta timmarna på min blogg! Jag har tröttnat på Bloggplatsen och kommer då byta bloggportal till Blogg.se! Och jag k...

Av Coola Fjortizen03 - 6 augusti 2013 08:19

                 En liten serie av mig! Jag vet att Jennistar (Som har slutat) Har gjort en sån dära Pottan Tänker till! Men jag ville göra min egna version, så jag undrar vad ni tycker? Ska jag fortsätta eller inte?     ...

Av Coola Fjortizen03 - 5 augusti 2013 16:03

Jag vet att jag bytte design, men jag bytte till en ny, denna kommer bara att vara där för tillfället, så efter några dagar efter att Coola Fjortizen03 är fri, ska jag fixa en header! Så vad tycks!         Så vad tycker ni? Var den gamla el...

Av Coola Fjortizen03 - 5 augusti 2013 14:25


Redigera denna bild, för så ser det så hos mig när jag spelar! DUMMA MSP!   ...

Av Coola Fjortizen03 - 5 augusti 2013 11:04


Ny icon, ni kan se mig på deviantart.com, heter Chav6 där :D   Hon blev inte så jättebra märkte jag :/   ...

Follow on Bloglovin
Kika in i bloggen, vet ja! En jättebra idé, om du är rastlöst! Jag gör länkbyten :D

 

 

 

Vill du vara en av 2 vinnarna som kan vinna saker från hela önsken? Isåfall Klicka HÄR!

  

 

Klicka på bildrna för att komma till avdelningarna :)

 

Beställa  Headers: 1




  

 Idé av: Kinzie

 

Innan du frågar, läs igenom reglerna!

 

1. Du FÅR inte kränka/diskrimminera/trakassera eller använda olämpliga ord! Förekommer detta, får du en varning! Om du fortsätter = IPblockad från hela bloggen!

2. Ställ inte personliga frågor, åt mig eller läsarna. 

3. Starta inte en konflikt! Särkilt en barnslig, för att du får inget av det och det enda du får är en ipblockering!

4. Vill du kritisera bloggen? Gör detta på ett moget sätt, inte med svordomar, kränkade ord!

5. 4 och 3 blir du IPblockad från bloggen utan varning!

 

// Coola Fjortizen03

 

Jag har copyright över bilder som jag har gjort, Ni får ta mina bilder där det inte står Copyrigt på den, men då måste ni länka till min blogg, och även fråga mig att ni ska lägga ut den!

Frågar ni inte mig, och tar bilden utan credit, får ni en VARNING! Lyssnar ni inte på denna varning blir det en anmälan!

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards